تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار دومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات در ارومیه

ساعت: 15:56 منتشر شده در مورخ: 1396/04/14 شناسه خبر: 1142117

دومین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته به این صنعت ساعت هیجده بعد از ظهر دیروز مصادف با سیزده تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی ارومیه با شرکت خودروسازان داخلی و واردکنندگان افتتاح گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،دومین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته به این صنعت ساعت هیجده بعد از ظهر دیروز مصادف با سیزده تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی ارومیه با شرکت خودروسازان داخلی و واردکنندگان  افتتاح گردید.

در این نمایشگاه سه روزه که با حضور شرکت های خودروسازی ایران خودرو ؛ سایپا ؛ مدیران خودرو؛ سایپا دیزل ؛ ماموت و برخی از شرکت های قطعه ساز در حال برگزاریست تولید کنندگان محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

از نکات قابل توجه این نمایشگاه حضور فروشندگان و نمایندگان شرکت ها با کروات و لباس های فرنگی بود که بیشتر از همه جلب توجه می کرد نمایشگاهی که سر در آن با موضوع اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتعال مزین گردیده است .

واقعا چرا نمایندگان خودروسازان داخلی فراتر از چینی های اینقدر رنگارنگ خارجی شدن حتما خودشان هم می دانند خودروهای تولیدی بی کیفیت داخلی با قیمت های نجومی وابسته به همین خارجی هاست آن هم بیشتر چینی ها که هیچ رسم و نشانی در دنیانی خودروسازی امروز بجز کشورهای توسعه نیافته ندارند.

نمایشگاه خودرو و قطعات از تاریخ سیزده تا شانزده تیرماه به روی تمامی علاقمندان به خودرو باز می باشد و مردم می توانند با حضور در این نمایشگاه از انواع خودروهای ساخت چین دیدن فرمایند.

در سال اقتصاد مقاومتی مسئولین برگزار کننده به خود به بالند که گذر موقت های بی کیفیت چینی تبدیل به گل سرسبد افتخارات صنعت خودرو سازی گردیده است.

جوانانی که در دانشگاههای صنعتی ایران ماشین های برقی ؛ هیبریدی و …  طراحی و تولید می کنند و می سازند کجای صنعت خودرو سازی و نمایشگاهی ما جا دارند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار دومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..