تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با خود گویی های منفی در آخرین روز باقی مانده به کنکور چه کنیم؟/اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برای مقابله با این خودگویی ها، شناختن آنها امری ضروری محسوب می شود، ممکن است افکار و خودگویی های منفی در اعماق ذهنتان باشند و شما از آنها آگاهی نداشته باشید اما این افکار منفی خواه ناخواه بر احساسات و عملکرد شما در زمان کنکور تاثیر می گذارند که این موضوع سبب شده تا نتایج قابل قبولی در این ماراتن بزرگ به دست نیاورید،  بنابراین لازم است در ابتدا این افکار را شناسایی کنید و از آنها آگاه شوید.

گاهی اوقات برخی کلیشه ها و گفته هایی که به گوش داوطلبان می رسد، انگیزه آنها را برای تلاش کردن و گرفتن نتیجه مطلوب در کنکور کاهش می دهد، باورهایی مانند اینکه "من ارشدم را آزاد خوندم، سراسری قبول نمی شوم"، "رتبه های خوب برای دانشجوهای دانشگاه های برتر است"، " من به اندازه دیگر داوطلبان باهوش نیستم" این باورهای منفی تبدیل به خودگویی های منفی می شود و داوطلبان مدام این افکار را موقع درس خواندن تکرار می کنند و روحیه و انگیزه خود را پایین می آورند، این باورها در داوطلبان کنکور دکتری بیشتر هم می شود زیرا مصاحبه پیش از کنکور فکر آنها را به خود مشغول می کند.

با خود گویی منفی چه کنیم/اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با خود گویی های منفی در آخرین روز باقی مانده به کنکور چه کنیم؟/اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..