تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دربی آلمان در آستانه لغو شدن!

احتمال دارد دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان برگزار نشود.

به گزارش شمانیوز: در حالی که اسپانسر مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تدارک‌های لازم برای برگزاری دربی این دو تیم در آلمان را دیده اما خبرهای ضد و نقیضی از برگزاری این دیدار به گوش می‌رسد.
همه چیز طبق روال در حال انجام شدن بود و حتی بازیکنان دو تیم به سفارت آلمان رفته و کارهای اخذ روادید را انجام دادند اما ظاهرا ترس از شکست و عواقب آن باعث شده برخی از مسئولان دو تیم تصمیم به لغو بازی بگیرند.
از طرفی، استقلال به دلیل داشتن 4 بازیکن در اردوی تیم امید و همچنین غیبت برخی از بازیکنان با کمبود بازیکن روبرو است و امکان دارد در این دیدار شرکت نکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دربی آلمان در آستانه لغو شدن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..