تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هندبال ایران از سطح خوبی برخوردار است

مربی بدنساز تیم هندبال فرانسه : ایرانی ها از سطح خوبی برخوردارند / روحیه هندبالیت های ایرانی بالاستآلن کوینتالت مربی  بدنساز تیم ملی هندبال  فرانسه که با این تیم در سال های گذشته به افتخار های زیادی رسیده است به عنوان مدرس کلاس بدنسازی هندبال برای یک هفته به ایران آمده است. وی در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص مقایسه هندبال ایران و فرانسه گفت : اختلاف هندبال ایران فرانسه زیاد است و این یک امر طبیعی است زیرا شرایط متفاوت است اما می توان گفت که هندبالیست های ایرانی با بازیکنان رده دوم فرانسوی  قابل مقایسه هستند.

مربی بدنساز تیم ملی هندبال فرانسه در پاسخ به این سوال که آیا ایرانی ها پتانسیل آن را دارند تا به فرانسوی هابرسند عنوان کرد : ایرانی ها سطح بالایی دارند و از روحیه خوبی برخوردارند اما تفاوت در اینجاست که بازیکنان فرانسوی  خقوق دولتی می گیرند و طبیعی است که سیستم متفاوتی دارند همچنین در فرانسه هزینه بالاست اما در مجموع ایرانی ها  شرایط خوبی دارند و می توانند به جایگاه های بالایی برسند.

آلن کوینتالت در پایان و در مورد بازدید از امکانات  فدراسیون هندبال ایران گفت : به نظرم ایران امکانات خوبی دارد اما چیزی که می تواند بیشتر به ایرانی ها کمک کند  آن است که ورزشکاران  کاملا در این مکان خوب مستقر شوند و هر روز پس از درس خواندن در همین مکان تمرین کنند . به نظرم در این صورت ایرانی ها می توانند به شرایط بهتری برسند و نتایج خوبی کسب کنند. 

انتهای پیام / 

 هندبال ایران جای پیشرفت دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هندبال ایران از سطح خوبی برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..