تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز غیبت شاه عربستان در اجل

«مجتهد» فعال سیاسی توئیتری که به افشای اخبار محرمانه و مهم خاندان حاکمه آل سعود معروف است، این بار از علت غیاب «سلمان بن عبدالعزیز» و «محمد بن سلمان» به ترتیب شاه و ولیعهد عربستان پرده برداشت.

مجتهد در صفحه توئیتر خود نوشت: محمد بن سلمان فرزند شاه سعودی به دلیل ترس از کودتا در داخل خاندان آل سعود نمی تواند عربستان را ترک کند و از سوی دیگر ملک سلمان نیز به دلیل وضعیت عقلی که دارد به تنهایی قادر نیست در این اجلاس مهم شرکت کند.

وی در ادامه توئیت خود اعلام کرد که شاه سعودی در پایان ماه رمضان به سرماخوردگی دچار شد و دربار سلطنتی عربستان پس از هزینه صدها میلیون دلاری مجبور شد سفر به هامبورگ را لغو کند.

این در حالی است که منابع دیپلماتیک عربستان اعلام کردند که شاه سعودی به دلیل بحران قطر، در نشست گروه 20 شرکت نمی‌کند و «محمد الجدعان» وزیر دارایی این کشور به جای ملک سلمان در نشست آلمان در شهر هامبورگ حاضر می‌شود.

با گذشت ساعتی پس از انتشار خبر لغو سفر ملک سلمان به هامبورگ، اشتفان زایبرت سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که پادشاه عربستان سعودی در نشست گروه 20 شرکت نخواهد کرد. این مقام آلمانی توضیح بیشتری درباره علت عدم حضور شاه سعودی در نشست ارائه نکرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز غیبت شاه عربستان در اجل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..