تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی از شبکه افق

پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی از شبکه افقبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین‌المللی «حقوق بشر آمریکایی» چهارشنبه 14 تیرماه از ساعت 17:30 در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی هنری، روحانی، سیاسی، نظامی و دانشگاهی و همچنین گروهی از اندیشمندان و هنرمندان آمریکایی، مهمانان این مراسم خواهند بود.

آیت‌الله میرباقری، دکتر عباسعلی کدخدایی، سردار محسن رضایی، نادر طالب‌زاده، عزت‌الله ضرغامی، وحید یامین‌پور، دکتر صادق کوشکی، پرویز شیخ‌طادی، ابراهیم حاتمی‌کیا و جمال شورجه از جمله مهمانان ویژه اختتامیه جنشواره حقوق بشر آمریکایی هستند.

در این مراسم از استاد قره‌باغی خواننده انقلابی و پرویز شیخ طادی کارگردان و فیلم‌ساز تقدیر به عمل می آید. همچنین امیر کربلایی‌زاده با اجرای یک استندآپ کمدی انتقادی در این مراسم حضور خواهد یافت.

گفتنی است؛ شبکه افق این مراسم را به صورت زنده و از ساعت 18:00 روی آنتن می‌برد؛ بخش دوم پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی، از ساعت 19:30 تا 20:30 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی از شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..