تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات ماهان درباره مشکلات پرواز امروز تهران-شیراز

شرکت هواپیمایی ماهان درباره اتفاقات به وجود آمده در پرواز صبح امروز این شرکت که در آن هواپیما مجبور به بازگشت به باند شد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شمانیوز: صبح امروز (14 تیر) پرواز شماره 1089 شرکت هواپیمایی ماهان که قصد داشت تهران را به مقصد فرودگاه شهید دستغیب شیراز ترک کند، به دلیل مشکلاتی که در هواپیما وجود داشت، مجبور بازگشت به باند شد. پس ازاین اتفاق مسافران مجددا به سالن ترمینال بازگشتند تا شرایط برای از سرگیری پرواز مهیا شود. شرکت ماهان درباره‌ علت به وجود آمدن این اتفاق اعلام کرد که پس از آغاز فرآیند بلند شدن هواپیما از باند، خلبان به دلیل لرزش به وجود آمده در موتور هواپیما تصمیم گرفت فرآیند پرواز را متوقف کند. پس از این اتفاق مسافران از هواپیما پیاده شدند تا شرایط برای از سرگیری این برنامه پروازی فراهم شود. طبق اعلام ماهان در ساعت 12:15 ظهر امروز هواپیمای جایگزین این شرکت آماده پرواز شد و با نشستن مسافران در هواپیما پرواز مدنظر انجام گرفت.

در حال حاضر این پرواز به حرکت خود در مسیر شیراز ادامه می‌دهد و مشکلی برای هیچ یک از مسافران به وجود نیامده است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات ماهان درباره مشکلات پرواز امروز تهران-شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..