تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر اطلاعات باز هم به مجلس احضار شد

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سه سؤال ملی از دو وزیر دولت، توسط هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش شمانیوز: بر این اساس سؤال ملی سه نفر از نمایندگان از سید محمود علوی وزیر اطلاعات درباره علت کتمان حضور تعداد زیادی از دوتابعیتی‌ها در بدنه دولت اعلام وصول شد.

همچنین سؤال ملی ۵۴ نفر از نمایندگان از وزیر اطلاعات درباره علت دستگیری تعداد زیادی از فعالان رسانه‌ای و ادمین‌های کانال‌های تلگرامی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر اعلام وصول شد.

هیأت رئیسه مجلس همچنین سؤال ملی «جهانبخش محبی‌نیا» نماینده شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه را اعلام وصول کرد؛ این سؤال درباره اعلام آخرین وضعیت خواسته‌های مدعیان علیه جمهوری اسلامی در محاکم بین‌المللی و اقدامات متقابل انجام شده از سوی ایران است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر اطلاعات باز هم به مجلس احضار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..