تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه عكس نوشته های نمازی برگزار می شود

مسابقه عكس نوشته های نمازی برگزار می شود به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ستاد اقامه نماز کشور مسابقه‌ای با عنوان «عکس‌نوشته نمازی» را با موضوعات نماز در آیینه آیات قرآن و احادیث اهل‌بیت(ع)، نماز در کلام امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، نماز در نگاه اندیشمندان، اندیشه‌ورزان و بزرگان دین و موضوعات خلاقانه و ابتکاری برگزار می‌کند. 

موضوعات این مسابقه كه بصورت مجازی در حال برگزاری است ، عبارتند از ؛

1-نماز در آینه آیات قرآن كریم و احادیث اهل البیت (ع)

2- نماز در كلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

3-نماز در نگاه اندیشمندان ، اندیش ورزان و بزرگان دین

4-موضوعات خلاقانه و ابتكاری

مسابقه عكس نوشته های نمازی برگزار می شود

 هر شركت كننده می تواند حداكثر 5 اثر را طراحی و ارسال نماید . همچنین تولید این آثار می تواند به كمك دیگر دوستان شركت كنندگان باشد كه در این صورت ذكر مشخصات نفرات دوم ضروری است .

به 17اثر برگزیده پس از ارزیابی و داوری نهایی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و در اجلاس های استانی از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد . هم چنین آثار برگزیده در كانال رسمی ستاد نشر و نمایش داده خواهد شد .

آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور ماه است  و شركت كنندگان محترم می توانند آثار خود را به مدیریت كانال قرار هفده به آدرس namaz51@ ارسال نمایند .

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه عكس نوشته های نمازی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..