تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار چهارمحال وبختیاری با معاون رئیس جمهور دیدار نمود

استاندار چهارمحال وبختیاری با معاون رئیس جمهور دیدار نمود

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - در نشست استاندار این استان با محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری پروژه های عمرانی چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از  روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در نشستی با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری تامین اعتبار پروژه های این استان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی و پیگیری کارشناسی وضعیت پروژه های چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان بهره برداری از این پروژه ها را تسریع می کند.
در این نشست نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از پیگیری استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی وضعیت پروژه های این استان قدردانی و دستور لازم را برای تسریع این پروژه ها صادر کرد.
پیگیری وضعیت پروژه های چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان ملی از برنامه های مسئولان استان در دولت یازدهم است که نقش مهمی در تسریع روند اجرایی این پروژه ها دارد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار چهارمحال وبختیاری با معاون رئیس جمهور دیدار نمود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..