تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله علم الهدی: خبر سنگ قبر همسرم را ایجاد کردند تا مردم پشت پرده قرارداد توتال را نفهمند

علم الهدی در دیدار با مدیران رادیوتلویزیون‌های اسلامی گفت: متوجه شدم 25 درصد از نفت و گازی که توتال استخراج می‌کند، مال ایران است.

خبر سنگ قبر همسرم را ایجاد کردند تا مردم را سرگرم کنند

به نقل سایت علم الهدی؛ سخنان آیت‌الله علم‌الهدی دیروز در دیدار با مدیران رادیوتلویزیون‌های اسلامی به این شرح است:

- امروز در جریان‌هایی که هماهنگ با سلسله فعالیت‌های برون‌مرزی قرار دارند، مسئله کوچکی را نسبت به بنده مطرح کردند و آن اینکه عکس سنگ‌قبر همسر مرا در رسانه‌ها منتشر کردند.

- آنان گفتند اسم زوجه من عمداً روی سنگ‌قبر نوشته‌نشده و این نشانه تحجر بنده هست که اجازه ندادم اسم همسرم را روی سنگ‌قبرش بنویسند! کوچک‌تر از این مسئله در مورد جهان اسلام، جامعه اسلامی و ایرانی ما مسئله‌ای وجود ندارد اما از این حرکت سازمان‌یافته جمع کثیری از رسانه‌های یک جریان، متعجب شدیم.

- بعد از انتشار این تصویر، متوجه شدیم قرارداد ایران با توتال فرانسه منعقدشده و پشت پرده قرارداد این است که 25 درصد از نفت و گازی که توتال استخراج می‌کند، مال ایران و 75 درصد این قرارداد به شرکت فرانسوی تعلق دارد.


photo_2017-07-03_13-13-05.jpg
- انتشار این خبر در مردم ایجاد یک هیجان و فشار عمومی خواهد کرد و طبیعی است برای اینکه مردم خبر را نفهمند، باید حاشیه‌ای ایجاد کرد تا مردم متوجه آن نشوند، هیچ‌چیز گیر نیاوردند، عکس سنگ‌قبر همسر مرا پیدا کردند تا با انتشار آن، مردم متوجه مسئله بزرگ‌تر نشوند و قضیه پشت پرده را نفهمند؛ آقایان مسؤولان نیز برای توجیه آن گفتند "این قرارداد مربوط به انتقال تکنولوژی بوده"!

- آیا مسئله فناوری استخراج نفت و گاز مهم‌تر از فناوری هسته است؟ برای فناوری هسته‌ای‌مان این‌همه سرمایه‌گذاری کردیم که 75 درصد ثروت ملی را مجانی به کشور دیگری بدهیم؟ برای اکتشاف فناوری هسته‌ای، مردم و دانشمندان کشور ما فعالیت کردند و آن را به دست آوردند، حالا برای استخراج نفت و گاز، این‌همه ثروت را در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم؟

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: عصر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله علم الهدی: خبر سنگ قبر همسرم را ایجاد کردند تا مردم پشت پرده قرارداد توتال را نفهمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..