تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقم واقعی قرارداد جباری و شرط عجیب استقلال

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجتبی جباری شماره 8 سابق استقلال پس از مذاکره با مدیران این تیم در نهایت قراردادی مشروطی را با آبی ها منعقد کرد تا فصل پیش رو شاگرد منصوریان شود.

پس از عقد قرارداد کادر پزشکی استقلال نیز طی متنی از اینکه بازیکنان این روز ها بدون انجام تست پزشکی قرارداد منعقد می کنند سخن گفت و همان طور که می دانیم جباری نیز با توجه به مصدومیت اش از این قاعده مستثنی نیست.

همچنین رضا افتخاری بعد از پایان نشست هیئت مدیره استقلال با وزیر ورزش اعلام کرد اگر تست پزشکی این بازیکن خوب نباشد احتمال جدایی وجود دارد.با مجتبی جباری قرارداد مشروط بستیم و شرط گذاشتیم اگر شرایط او مثبت باشد قرارداد امضاء شود و اگر اینگونه نباشد حضورش در استقلال منتفی است. البته خود او می‌گوید مشکلی ندارد و می‌تواند برای استقلال به میدان برود.

با تمام این تفاسیر شاید این صحبت ها به نوعی نمایشی بیش نباشد چرا که این موارد باید قبل از امضا داخلی مورد بررسی قرار می گرفت نه زمانی که بازیکن را جذب کردند و در حال حاضر هم این موضوع را هواداران می دانند .هوادارانی که اگر جباری از لیست کنار گذاشته شود بدون شک ساکت نخواهند نشست.

با این وجود به نظر می رسد استقلالی ها به 10  تا 15 بازی جباری در طول فصل هم بسنده باشند و شرایط این قرارداد را نیز طوری تنظیم کرده اند که در صورت انجام هر بازی و شرایط مناسب در تیم مطالبات این بازیکن پرداخت شود .قرارداد جباری را می توان چیزی حدود یک میلیارد ارزیابی کرد که البته این مبلغ بستگی به تعداد بازی های جباری دارد .

 انتهای پیام/

ستاره های میلیاردی استقلال تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقم واقعی قرارداد جباری و شرط عجیب استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..