تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج باورنکردنی زن انگلیسی با یک کلاغ

زن انگلیسی در حرکتی باورنکردنی با وجودی که یک بار ازدواج کرده بود برای بار دوم با یک کلاغ ازدواج کرد.

به گزارش شمانیوز: «هلن موترام» 34 ساله به حدی به این کلاغ علاقمند شده که این علاقه بر روابط ازدواجش نیز تاثیر گذاشته و همسرش را دل آزرده کرده است.
به گفته هلن این کلاغ را هنگامیکه یک جوجه بوده و به شدت دچار سوء تغذیه بوده است در کنار رستوران ایتالیایی در نزدیکی خانه خود در چلدنام پیدا کرده است.
هلن ازآن زمان تاکنون مسئولیت نگهداری از این جوجه کلاغ را بر عهده گرفته است اما وابستگی هلن به این کلاغ به عنوان همسر و مونس دوم خود سبب ناراحتی شوهرش شده است. شوهر هلن می گوید روابط دوستانه هلن با این کلاغ بر روابط صمیمی آنها تاثیر گذار بوده است و رفتار هلن همچون همسر دوم با این کلاغ رفتار می کند.
هلن حدود 4 سال است که با این کلاغ زندگی می کند و از این زندگی نیز راضی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج باورنکردنی زن انگلیسی با یک کلاغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..