تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصه های شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی

لالایی رادیو تهرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «کتاب شب» هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود. این برنامه که به بازخوانی داستان ها، رمان ها و کتاب های شاخص نویسندگان ایران و جهان می پردازد، می تواند در زمینه بازسازی نگاه جامعه به فرهنگ مطالعه و میزان آن در مقیاس عام، کمک فراوانی کند. در قالب های اجتماعی نمی توان اندیشه ای فرهنگ ساز را به زور به جامعه تزریق کرد، اما با اشاعه آن از این طریق می توان راهی برای افزایش آگاهی مردم باز کرد.

از رمان ها و داستان هایی که به تازگی از این برنامه پخش شده است می توان به «امپراطور هراس» نوشته‌ جولى اُتساكا، کتاب «استاد عشق» خاطرات پروفسور محمود حسابی، «جنایت و مکافات» اثر ماندگار فئودور داستایوفسکی، «چمدان» نوشته سرگئی دولاتوف، برج کج اثر کاترین آن پورتر،«سکوت آسمان» نوشته رمانو باتالیا و «همینگوی خبرنگار» از ارنست همینگوی اشاره کرد.

کتاب «ماه عاشق» زندگینامه دکتر محمد معین است که پیش بینی شده است از 17 تیرماه روی آنتن رادیو تهران برود.

برنامه کتاب شب را هر شب به تهیه کنندگی رضا قربانی و محمود احمدی کربلایی و گویندگی بهروز رضوی از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز دنبال کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصه های شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..