تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار ویژه لاریجانی: چهار دیپلمات ربوده‌شده ایرانی در زندان رژیم صهیونیستی به سر می‌برند

دستیار ویژه لاریجانی: چهار دیپلمات ربوده‌شده ایرانی در زندان رژیم صهیونیستی به سر می‌برند

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت که سندی دال بر شهادت چهار دیپلمات ربوده‌شده ایرانی وجود ندارد.

حسين اميرعبداللهيان اظهار كرد: بر اساس مستندات موجود، چهار ديپلمات ربوده‌شده ايراني در تابستان سال ١٣٦١ در زندان رژيم صهيونيستي به سر مي‌برند و هيچ سندي دال بر شهادت آنان وجود ندارد.

وي افزود: تلاش‌هاي سازمان ملل و صليب سرخ جهاني براي تعيين سرنوشت آقايان سیدمحسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگارمقدم بايد با جديت از سر گرفته شود.

دستيار ويژه رئيس مجلس در امور بين‌الملل اضافه كرد: مجلس شوراي اسلامي به زودي اقدامات جديدي را در راستاي تلاش براي آزادي و تعيين سرنوشت اين ديپلمات‌هاي انقلابي آغاز خواهد كرد.

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار ویژه لاریجانی: چهار دیپلمات ربوده‌شده ایرانی در زندان رژیم صهیونیستی به سر می‌برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..