تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه حمید درخشان به طارمی

ساعت 24-«حمید درخشان» سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیم های بزرگی چون پرسپولیس لیاقت داشتن بازیکنان بسیار بزرگ را دارند.

درخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس در فصل جدید، گفت: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و اینکه تیمی پر از ستاره باشد، هیچ ایرادی ندارد.

وی ادامه داد: در تمام دنیا باشگاه های صاحب نام بازیکنان قوی تری در اختیار دارند و باید بدانیم یک تیم بزرگ نیاز به بازیکنان با کیفیت دارد.


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قدرت بالای تصمیم گیری برانکو در رابطه با مسایل مختلف، گفت: او از سوی مدیران باشگاه حمایت می شود و این مساله یی است که ما مربیان ایرانی پرسپولیس همیشه از آن محروم بودیم.


وی تصریح کرد: وقتی مربی توانایی برخورد با بازیکن را داشته باشد، تمام نفرات در خدمت او هستند.


درخشان با انتقاد از مرخصی 14 روزه برانکو به طارمی برای پیدا کردن تیم جدید، اظهار کرد: دادن مرخصی وظیفه باشگاه است و امیدوارم آنها هرچه سریعتر در این رابطه تصمیم نهایی بگیرند. اگر قرار است طارمی بماند باید به تمرینات بازگردد تا حواشی کاهش پیدا کند.


وی در رابطه با اینکه آیا رفتارهای طارمی باعث کاهش محبوبیت این بازیکن می شود، افزود: امیدوارم طارمی به عنوان یک بازیکن بزرگ مشاوران بزرگی داشته باشد تا آسیب نبیند.


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مدعیان قهرمانی در لیگ امسال، اظهار کرد: پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی هستند، اما نباید از سپاهان و ذوب آهن غافل شد. به اعتقاد من امسال لیگ بسیار جذابی در پیش خواهیم داشت.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه حمید درخشان به طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..