تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت Timeline ویندوز 10 تا پاییز امسال عرضه نخواهد شد

قابلیت Timeline ویندوز 10 تا پاییز امسال عرضه نخواهد شد

قابلیت تایم لاین ویندوز 10 که طرفداران مایکروسافت انتظارش را داشتند، در آپدیت پاییزه ویندوز 10 Creators جایی نخواهد داشت. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

بد نیست بدانید که قابلیت تایم لاین در کنفرانس بیلد شرکت مایکروسافت در ماه می که برای توسعه دهندگان برگزار شده بود، رونمایی شد. انتظار می رفت که این ویژگی به عنوان بخشی از به روز رسانی پاییزه ویندوز 10 موسوم به Windows 10 Fall Creators به کاربران عرضه شود که اکنون مشخص شده این اتفاق رخ نخواهد داد.

ویژگی تایم لاین درست مانند قابلیت Handoff اپل، به کاربران خود امکان می دهد تا بین دستگاه های مختلف خود (مجهز به یکی از سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز 10) جا به جا شوند و ادامه کارشان را در دستگاه دیگر به راحتی انجام دهند. این قابلیت در واقع به کارمندان و افراد پرمشغله که رفت و آمد زیادی دارند، کمک بسیاری می کند؛ برای مثال آن ها می توانند پروژه ای که در لپ تاپشان آغاز کرده اند را در گوشی هوشمندشان به اتمام برسانند.

جو بلفور مدیر اجرایی مایکروسافت در توییتی این خبر را اعلام و خاطرنشان کرده است که قابلیت تایم لاین تایم لاین طبق برنامه ریزی آن ها باید در اولین بیلد نسخه ویژه کاربران‌ اینسایدر که قرار است مدت کوتاهی پس از عرضه آپدیت پائیزه ویندوز 10 منتشر شود، در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

انتظار می رود که به روز رسانی Windows 10 Fall Creators در ماه سپتامبر رسماً توسط مایکروسافت برای کاربران عرضه شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت Timeline ویندوز 10 تا پاییز امسال عرضه نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..