تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری پنجمین دوره المپیاد تیم های برگزیده دانش آموزی در سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بابک قنبری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به حضور 22 تیم برگزیده استان در این دوره از مسابقات گفت: در هر تیم 18 نفر از دانش آموزان کردستانی حضور دارند و تیم های برگزیده به المپیاد کشوری اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اجرای طرح دادرس در 150 مدرسه استان افزود: در این طرح هلال احمر استان کردستان با هدف آماده کردن دانش آموز در مواجهه با روزهای سخت در مدارس استان آموزش های تئوری و عملی به دانش آموزان ارائه می کنند.
وی افزود: در این دوره آموزشی آموزش اطفاء حریق، حمل مصدوم، چادر زنی اسکان اضطراری، احیا قلبی و ریوی، پناه گیری در مقابل زلزله، امداد و کمک های اولیه به مدت 32 ساعت به دانش آموزان پایه هشتم ارائه می شود.
قنبری ادامه داد: سال گذشته در تمام شهرستان های استان 32 ساعت کلاس آموزشی چگونگی مقابله با حوادث طبیعی به دانش آموزان ارائه شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان مهم ترین اقشار تاثیرگذار در جامعه هستند و می توانند اطلاعات خود را به خانواده های خود انتقال دهند گفت:در هیمین راستا جمعیت هلال احمر با هدف آموزش و ارتقاء سطح آگاهی و دانش آموزان در مقابل حوادث و بلایای طبیعی کارگاه های آموزشی برگزار می کند.
پنجمین دوره المپیاد تیم های برگزیده دانش آموزی ازامروز به مدت 2 روز در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج درحال برگزاری است.

انتهای پیام/م

شرکت دانش آموزان کردستانی در پنجمین دوره المپیاد تیم های برگزیده دانش آموزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری پنجمین دوره المپیاد تیم های برگزیده دانش آموزی در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..