تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سگ‌ها و آدم‌ها» کاندید دریافت جایزه شد/ اکران در ایران در هاله‌ای از ابهام

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در جشنواره شانگهای با بازخورد خوبی روبرو شدیم/ برای اکران در ایران هنوز تصمیم نگرفتیمعلی‌محمد قاسمی کارگردان سینما درباره اکران فیلم سینمایی «سگ‌ها و آدم‌ها» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم با اولین حضورش در بخش استعدادهای آسیا در جشنواره شانگهای، کاندید دریافت جایزه بهترین بازی برای آسیه بخشی‌زاده و بهترین فیلمنامه و فیلم شد.

وی افزود: البته جوایز به دیگر آثار تعلق گرفت اما خوشبختانه نمایش این فیلم با بازخوردهای خوبی مواجه شد.

وی درباره اکران این فیلم در ایران عنوان کرد: هنوز درباره این موضوع تصمیم قطعی نگرفتم چون نمی‌دانم بازخوردها چگونه خواهد بود. در عین اینکه هر فیلمسازی تمایل دارد فیلمش را در کنار مخاطبان ایرانی ببیند.

گفتنی است؛ فیلم «سگ‌ها و آدم‌ها» یک اثر قوم‌گرایانه نیست و شکل روایت داستان به گونه‌ای است که می‌تواند در هر جایی فیلمبرداری شود اما دلیل انتخاب ارتفاعات تالش برای فیلمبرداری این فیلم سینمایی این بوده که در فضای مه گونه‌ای که این منطقه دارد، عشق‌ها و دردهای زندگی امروز بشر به تصویر کشیده شود.

فضای روایت فیلم «سگ‌ها و آدم‌ها» یک فضای پر از مه و باد است که از مناظر طبیعی برای روایت قصه استفاده شده و کارگردان، داستان مورد علاقه خود را در آن روایت کرده و فیلمی مستقل و با بودجه شخصی خود ساخته است.

این فیلم در بخش هنر و تجربه سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

در خلاصه این فیلم آمده است: در ارتفاعات کوهستانی و جنگلی شمال ایران، در میان مه، یک خطای فاحش قصه‌ای عاشقانه را به هم می‌ریزد. خانواده از هم می‌پاشد، نسل پیرتر قادر به کمک به نسل جوان‌تر نیست، نسل پیر سرخورده از روزگار، خانه‌نشین و دردمند و نسل جوان بی‌تجربه، راه و رسم و آئین دیگری برای زندگی می‌جوید. هزینه جبران خطا، چیزی نیست جز گمگشتگی، ویرانی و دیوانگی.

نویسنده فیلمنامه: علی‌محمد قاسمی- اعظم نجفیان، مدیر فیلم‌برداری- کارگردان: علی‌محمد قاسمی، طراح صحنه: علی‌محمد قاسمی- خسرو سلیمانی، طراح لباس: اعظم نجفیان، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، موسیقی: آرمین فریدی هفتخوانی، بازیگران: محمود نظرعلیان- پیمان مقدمی- آسیه بخشی‌زادـ ناتالی آلونسو کاسال- امیر شکرگزارـ محبت قاسمیی- ارسلان امیری- اسدالله الوندپورـ محمد قاسمی- هدایت نورمحمدی، گروه فیلم‌برداری: محمد رسولی- کاظم فرامرزی- مهدی معظمی- مهرشاد کوروش‌نیا، تدوین: نورا هوپه- طارق مرزبان- علی‌محمد قاسمی، گروه کارگردانی: ابوذر مسائلی- اعظم نجفیان- مختار نامدارـ نوید به‌تویی، عکاس پشت صحنه: مهرشاد کوروش‌نیا، مدیر تولید: اعظم نجفیان، مدیر تدارکات: سیف‌الله فیضیان، تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی، پشتیبانی تولید: دفتر فیلم رضا.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سگ‌ها و آدم‌ها» کاندید دریافت جایزه شد/ اکران در ایران در هاله‌ای از ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..