تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش شدید باران بازی امروز مشکی پوشان را به فردا موکول کرد

به گزارش خبرنگار   حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مشكی پوشان مشهدی كه برای برپايی اردويی ١٠ روزه راهی ازميت تركيه شده اند، قرار بود عصر امروز در دومین تداکارتی اش در این اردو به مصاف تیم منتخب لیگ کامرون برود اما این بازی به دلیل بارش شدید باران لغو و به فردا موکول شد.

همچنین این تیم قرار است طی روزهای آینده آخرین دیدار تدارکاتی خود را در اردوی ازمیت ترکیه مقابل تیم امید عمان برگزار کند.

شاگردان میثاقیان روز یکشنبه در نخستین دیدار تدارکاتی شان در اردوی ازمیت ترکیه موفق شده بودند تیم توزلا اسپور را با نتیجه قاطع 6 بر صفر شکست دهند.

گفتنی است اردوی مشکی و قرمز پوشان مشهدی تا روز شنبه در ازمیت ترکیه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدار دوستانه سیاه جامگان مقابل تیم امید عمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش شدید باران بازی امروز مشکی پوشان را به فردا موکول کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..