تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکاشوند: باشگاه با طارمی برخورد می‌کند

کد خبر: ۵۶۰۳۵۲

۱۴۰۸  بازدید

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مواجهه با هواداران این تیم گفت که مهدی طارمی باید امروز در تمرین سرخپوشان شرکت می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم: معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مواجهه با هواداران این تیم گفت که مهدی طارمی باید امروز در تمرین سرخپوشان شرکت می‌کرد.

 زمانی که هواداران پرسپولیس در جریان دیدار امروز (سه‌شنبه) تیم‌شان با امیدهای پرسپولیس، محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه را دیدند، از درباره وضعیت مهدی طارمی سؤال پرسیدند که ترکاشوند گفت: باشگاه پرسپولیس بزرگ‌تر از بازیکن است. همه می‌آیند و می‌روند، اما شما و نام پرسپولیس می‌مانید. طارمی با ما قرارداد دارد، اما بحثی درباره انتقالش مطرح کرد و گفت دلش با بازی کردن در ایران نیست.

وی افزود: باشگاه برای رضایت‌نامه طارمی مبلغی را تعیین کرد و تا روز گذشته به او مهلت داده بود. دیروز آخرین مهلت طارمی بود و باید امروز در تمرین شرکت می‌کرد. این موضوع را دو روز پیش هم به وکیل طارمی گفته بودیم. طارمی امروز به دیدار طاهری رفت و سرپرست باشگاه هم به این بازیکن گفت که امروز باید در تمرین شرکت می‌کرد و اکنون که اینجا (باشگاه) حضور دارد، غیبت کرده و کمیته انضباطی باشگاه با او برخورد خواهد کرد.

 در ادامه هواداران پرسپولیس با عصبانیت گفتند که چرا طارمی هر سال دقیقه 90 اقدام به ترک پرسپولیس می‌کند و تا چه زمانی باید اسیر رفتارهای این بازیکن شوند. ترکاشوند هم در پاسخ به این انتقادات گفت: تا زمانی که شما حضور دارید، پرسپولیس هم خواهد بود و بهترین نتایج را می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکاشوند: باشگاه با طارمی برخورد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..