تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت مردم از آویزان ماندن معکوس ترن هوایی پارک شهر + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک آویزان ماندن یک ترن هوایی در پارک شهر " درایتون مانور " در شهر استافوردشر انگلیس را نشان می دهد. این اتفاق زمانی رخ داد که تعداد زیادی از مردم سوار بر این ترن هوایی بودند. یکی از تصاویر منتشر شده مردم را در حالی که به شکلی وحشتناک در هوا آویزان هستند نشان می دهد.

لحظه وحشتناک آویزان ماندن معکوس ترن هوایی + تصاویر


این اتفاق در ساعت 3.20 بعد از ظهر رخ داد. هنوز مشخص نیست این افراد چه مدت زمانی به این شکل گرفتار بودند. بنا به گزارش ها، علیرغم اینکه این افراد دچار وحشت شده بودند اما به هیچ یک از آنها آسیبی وارد نشد. در تاریخ 9 می نیز در این پارک حادثه ای دلخراش رخ داد. در این حادثه " اوها جاناس" یک دختر 11 ساله در اثر سقوط از یک قایق تفریحی به داخل آب جانش را از دست داد.

لحظه وحشتناک آویزان ماندن معکوس ترن هوایی + تصاویر

بلافاصله بعد از این حادثه،  فعالیت های این پارک در احترام به درگذشت این دختر خردسال متوقف شد  و  مسئولان پارک بعد از  چهار روز ، بلیطهای مختلف  را  بصورت نیم بها عرضه کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت مردم از آویزان ماندن معکوس ترن هوایی پارک شهر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..