تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات اسمارت فون های ویوو X9s و X9s پلاس فاش شد

مشخصات اسمارت فون های ویوو X9s و X9s پلاس فاش شد

اخیراً پوستر جدیدی لو رفته است که مشخصات داخلی ویوو اکس 9 اس و ویوو اکس 9 اس پلاس را فاش کرده است. این پوستر که نمایی از پنل جلویی اسمارت فون های مذکور هم بر روی آن دیده می شود احتمالا برای تبلیغات این دو محصول در فروشگاه ها نصب خواهد شد. هر دو مدل از طراحی سخت افزاری مشابهی برخوردارند. در این پوستر یک اسکنر اثرانگشت دیده می شود که در زیر نمایشگر قرار دارد. همچنین بر روی پنل جلویی دوربین دوال سلفی، بخش گوشی و سنسورهای بالای نمایشگر نیز دیده می شود. با تک شات همراه باشید.


حالا اگر از ظاهر این محصولات بگذریم، بر روی پوستر مشخصات داخلی ویوو اکس 9 اس و اکس 9 اس پلاس را هم می بینیم. بر این اساس می توان گفت که ویوو اکس 9 اس از اسنپدراگون 652 کوالکام برخوردار است که از دو خوشه پردازشی با طراحی و سرعت کلاک های متفاوت بهره می برد. خوشه اول از چهار هسته ARM Cortex A72 با سرعت کلاک 1.8 گیگا هرتز و خوشه دوم از چهار هسته ARM Cortex A53 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز تشکیل شده اند.


مدل بزرگتر یعنی اکس 9 اس پلاس نیز از پردازنده سریعتر اسنپدراگون 653 برخوردار است. علاوه بر سرعت پردازش بیشتر به دلیل برخورداری از خوشه ARM Cortex A72 که سرعت کلاک را از 1.8 به 1.95 گیگاهرتز می رساند و وجود مودم LTE، تفاوت بارز دیگری بین این دو مدل وجود ندارد. در هر دو مدل از تراشه گرافیکی Adreno 510 استفاده شده است.


در این پوستر همچنین ادعا شده است که هر دو مدل از سخت افزار مشابهی برخوردارند. ویوو اکس 9 اس و اکس 9 اس پلاس با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی همراهند. هر دو اسمارت فون احتمالا از دوربین دوال بر روی پنل جلویی برخوردارند که ترکیبی از سنسور 20 مگاپیکسلی با سنسور 8 مگاپیکسلی است. پیشتر نتایج بنچمارک مشخص کرده بود که این اسمارت فون از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار است که رابط کاربری Funtouch ویوو بر روی آن نصب است.

ویوو
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات اسمارت فون های ویوو X9s و X9s پلاس فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..