تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی تبلت جدید G Pad IV را رونمایی کرد

ال جی تبلت جدید G Pad IV را رونمایی کرد

تبلت جدید اندرویدی ال جی که G Pad IV نام دارد ، با وزن تنها 290 گرم، انتخابی ایده آل برای افرادی است که به طور مرتب در سفر هستند. این تبلت دارای نمایشگر فول اچ دی با ابعاد هشت اینچی است و به راحتی در کیف قرار می گیرد. با تک شات همراه باشید.


ضخامت این تبلت تنها 6.9 اینچ است و تفکیک پذیری نمایشگر آن 1200 در 1920 پیکسل اعلام شده است. نسبت تصویر در آن معادل شانزده به ده تعیین شده است.


پردازنده این تبلت اسنپدراگون 435 هشت هسته ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز است و پردازش گرافیکی نیز توسط پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 انجام می شود. حافظه داخلی آن 32 گیگ و حافظه رم نیز دو گیگ می باشد. همچنین امکان اتصال کارت حافظه SD تا حداکثر حجم دو ترابایت نیز در آن تعبیه شده است. قدرت دوربین های جلو و عقب این تبلت، پنج مگاپیکسل است، ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر و اندروید 7 به طور پیش فرض روی آن نصب است.


یکی از ویژگی های قابل توجه این تبلت، کاستن از نور آبی نمایشگر در چهار مرحله است. امکان باز کردن قفل گوشی با لمس کردن نمایشگر، در حالی که نمایشگر خاموش است، نیز یکی دیگر از ویژگی های جالب تبلت جدید ال جی است.


قیمت تبلت ال جی G Pad IV معادل 305 دلار تعیین شده و در رنگ قهوه ای تیره عرضه می شود. ال جی هنوز زمان عرضه این محصول در خارج از بازار کره جنوبی را اعلام نکرده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی تبلت جدید G Pad IV را رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..