تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 8 احتمالا به جای تاچ آی دی دارای فناوری اسکن سه بعدی چهره خواهد بود

آیفون 8 احتمالا به جای تاچ آی دی دارای فناوری اسکن سه بعدی چهره خواهد بود

مطابق با شایعات اخیر آیفون 8 فاقد سنسور اثرانگشت تعبیه شده در نمایشگر خواهد بود. از سوی دیگر انتظار می‌رود که دکمه هوم از آیفون 8 حذف شود به این ترتیب اپل باید مکان جدیدی برای قرارگیری سنسور اثر انگشت این دستگاه انتخاب کند. اگر گزارشی که به تازگی منتشر شده صحت داشته باشد، آیفون 8 در کل فاقد سنسور اثر انگشت خواهد بود. با تک شات همراه باشید.

به گزارش بلومبرگ، اپل در حال تست فناوری اسکن سه بعدی چهره است که به کاربران امکان می‌دهد به جای استفاده از سنسور اثر انگشت، از صورتشان برای باز کردن قفل آیفون بعدی استفاده کنند. هم چنین می‌توان از این فناوری اسکن چهره برای وارد شدن به سایت‌های مختلف، شناسایی هویت برای پرداخت‌های همراه و استفاده از اپلیکیشن‌های امنیتی استفاده کرد.

این فناوری تشخیص چهره احتمالا مبتنی بر یک سنسور سه بعدی به همراه اسکنر عنبیه چشم عمل خواهد کرد. گفته می‌شود که کاربران می‌توانند از این فناوری حتی زمانی که گوشی به صورت خوابیده روی میز قرار دارد نیز استفاده کنند و نیازی نیست که حتما گوشی را در فاصله کمی از صورت در دست بگیرند.

اگرچه در این گزارش به صورت مستقیم نوشته نشده که اپل قصد دارد این فناوری را جایگزین تاچ آی دی آیفون 8 کند، بسیاری از منابع معتقدند که هدف اپل از انجام این تست‌ها همین است. اگر این شرکت بتواند تمامی تست‌های خود را در موعد مقرر و طبق برنامه انجام دهد به این ترتیب شاهد عرضه آیفون 8 بدون سنسور تاچ آی دی به بازار خواهیم بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 8 احتمالا به جای تاچ آی دی دارای فناوری اسکن سه بعدی چهره خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..