تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس کل دادگستری گلستان ؛ توقیف خودروهای با سرنشین بی حجاب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ رئیس کل دادگستری گلستان امروز گفت ؛ آزادی این خودروها مستلزم طی مراحل اداری است و افراد باید به قوانین احترام بگذارند.


هادی هاشمیان گفت : مردم استان همیشه در احترام به بایسته های دینی و رعایت هنجارهای عرفی و اجتماعی پایبند هستند و امیدواریم همه به بایدها و نبایدهای دینی و قانونی ، احترام بگذارند.

وی با بیان این که قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس تصویب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده است گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در چارچوب قانون باشد و دستگاه قضایی هم از کسانی که در چارچوب قانون عمل می کنند ، حمایت می کند.

هادی هاشمیان اضافه کرد : دستگاه قضایی گزارش های رسیده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را ، پیگیری و در صورت اثبات تخلف با هنجارشکنان برخورد قانونی می کند.

انتهای پیام / ا

دستگیری مدیران کانال چالش عکس و فیلم در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس کل دادگستری گلستان ؛ توقیف خودروهای با سرنشین بی حجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..