تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد آمار طلاق در زنجان/ ثبت 587 مورد طلاق در سه ماهه نخست سالجاری

ساعت: 14:05 منتشر شده در مورخ: 1396/04/13 شناسه خبر: 1141276

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سالجاری 587 مورد طلاق در استان زنجان به ثبت رسیده است، گفت: طی سال گذشته تعداد طلاق ثبت شده در استان زنجان 557 مورد بوده که رشد طلاق در استان زنجان را نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی شفیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به ولادت های ثبت شده در سه ماهه خست سالجاری در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در سه ماهه نخست سالجاری 5 هزارو 220 واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ولادت های ثبت شده در مهلت قانونی در سه ماهه سالجاری برابر با 5 هزارو 245 واقعه است که در مدت مشابه سال گذشته 5 هزارو 129 واقعه بوده است، ابراز کرد: تعداد ولادت های ثبت شده تا یک سال پس از وقوق در سه ماهه نخست سالجاری برابر با 5 هزارو 312 واقعه است که مدت مشابه سال گذشته 5 هزارو 173 واقعه بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان افزود: تعداد ولادت های ثبت شده در سه ماهه نخست سالجاری به طور متوسط برابر با 57 مورد واقعه ولادت است که به طور تقریبی در هر دو ساعت پنج واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

شفیعی به تعداد موالید پسر و دختر در سه ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و عنوان داشت: در سه ماهه نخست سالجاری 2 هزارو 736 واقعه ولادت پسر و 2 هزارو 593  واقعه ولادت دختر در استان زنجان به ثبت رسیده است.

  وی به نسبت جنسی پسر به دختر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: نسبت جنسی پسر به دختر در سه ماهه سالجاری 105 است یعنی به ازای ثبت تولد هر 100 دخترتولد 105 پسر به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان به وفات های ثبت شده در سه ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و عنوان داشت: تعداد وفات های ثبت شده در سه ماهه نخست سالجاری استان زنجان یک هزارو 153 مورد بوده که این آمار در سال گذشته یک هزارو 141 مورد بوده است.

شفیعی گفت: تعداد فوت جاری ثبت شده روزانه در سه ماهه نخست سالجاری به طور متوسط برابر با 12 مورد واقعه وفات بوده که به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات به ثبت رسیده است.

وی در پایان به آمار ازدواج و طلاق در سه ماهه سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: 2 هزارو 740 مورد ازدواج و 587 مورد طلاق در سه ماهه نخست سالجاری در استان زنجان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد آمار طلاق در زنجان/ ثبت 587 مورد طلاق در سه ماهه نخست سالجاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..