تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گرگ بازی» به مراحل پایانی تدوین رسید/ نمایش فیلم در فجر سی و ششم

تهیه‌کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«گرگ بازی» به مراحل پایانی تدوین رسید/ نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجرمحمدعلی نجفی تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «گرگ بازی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر در مراحل تدوین قرار دارد و فاین کات آن باقی مانده است.

وی درباره زمان اکران این فیلم بیان کرد: هدف ما نمایش این فیلم در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر است.

گفتنی است؛ علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، حمید پورآذری، امیرحسین قدسی، ژرژ پطروسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی، قاسم فرمانبردار بازيگران «گرگ بازى» هستند.

فیلم سینمایی «گرگ بازی» روایتگر داستان چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه موروثی یکی‌ از این دوستان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه‌وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد. این فیلم اولین ساخته سینمایی بلند عباس نظام ‌دوست در مقام کارگردان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گرگ بازی» به مراحل پایانی تدوین رسید/ نمایش فیلم در فجر سی و ششم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..