تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هکر ۱۸ساله انگلیسی چگونه آمازون، بی‌بی‌سی، نتفلیکس و نَت‌وست را خواباند؟

هکر ۱۸ساله انگلیسی چگونه آمازون، بی‌بی‌سی، نتفلیکس و نَت‌وست را خواباند؟

فناوری اطلاعات > اینترنت - امروز «جک چَپل» در دادگاه عالی منچستر حاضر شد تا تفهیم اتهام شود.

به گزارش خبرآنلاین، هکر 18 ساله متهم است تا در حملات DDOS به سرور سایت‌های بزرگی مانند بی بی سی، آمازون، وودافون، بریتیش تله کام، تی موبایل، EE، تنفلیکس و بانک «نت وست» نقش اصلی را داشته است.

بر اساس مدارک دادگاه ، چپل با ادیت نرم افزار بیزینسی که کمپانی‌های قربانی از آن استفاده می‌کردند، این برنامه را برای حمله خودکار DDOS تعریف کرده است و سازمان‌های بزرگی مانند آژانس ملی ضدجرم انگلیس را به دردسر انداخته است.

از آنجایی که در این مورد بخصوص، انگلیسی‌ها نتوانستند وی را به تنهایی شناسایی کنند، از اف بی آی، پلیس سایبری اسرائیل و واحد سایبری یوروپل کمک گرفتند.

پلیس می‌گوید هیچ کدام از حملات DDOS در سال 2015 منجر به سرقت مالی یا دیتا از کمپانی‌های مذکور نشده است. گفتنی است هکر مذکور با راه انداختن «هلپ دسک» سعی در کمک آنلاین به قربانیان خود داشت.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هکر ۱۸ساله انگلیسی چگونه آمازون، بی‌بی‌سی، نتفلیکس و نَت‌وست را خواباند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..