تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تغيير محل برگزارى دربى سرخابى ها در آلمان

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى حامى مالى دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در همين راستا قرار است اين ديدار دوستانه ٢٥ تير ماه در آلمان برگزار شود اما به نظر به دليل مبلغ درخواستى بالاى مسئولان ورزشگاه آرمينيا بيله فلد محل برگزارى اين ديدار دوستانه تغيير كند.

يكى از مسئولان استقلال در اين باره به خبرنگار ما گفت :برگزارى اين ديدار نهايى شده و درباره تغيير محل اين بازى تنها حامى مالى تصميم گيرنده است و تا جايى كه ما اطلاع داريم هماهنگى هاى لازم براى پخش مستقيم از صداوسیما نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/

محل برگزاری دربی در آلمان تغییر می کند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تغيير محل برگزارى دربى سرخابى ها در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..