تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار جابری انصاری و بشار جعفری

بین الملل > دیپلماسی - معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست آستانه با بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در چارچوب رایزنیهای دوجانبه و نشست های تخصصی پنجمین دوره کنفرانس بین المللی سوریه در آستانه، امروز سه شنبه 13 تیر 96 با بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد و رئیس هیات اعزامی این کشور به مذاکرات آستانه ملاقات کرد.

در این دیدار که هیات های اعزامی ایران و سوریه به کنفرانس آستانه نیز حضور داشتند، دو طرف پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و اسناد در حال مذاکره رایزنی و تبادل نظر کردند.

نشست های تخصصی و عمومی پنجمین دوره کنفرانس بین المللی آستانه با مشارکت هیات های سه کشور ضامن روند آستانه (جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه) و هیات های طرف های ناظر عضو آستانه و دولت سوریه و معارضه این کشور، امروز و فردا 13 و 14 تیر در پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار جابری انصاری و بشار جعفری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..