تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح پتروشیمی کوهدشت

جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح پتروشیمی کوهدشت

استان‌ها > لرستان - رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح پتروشیمی کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: این جلسه برای رسیدگی به وضعیت پتروشیمی کوهدشت با حضور استاندار لرستان، نماينده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و سرمایه‌گذار طرح برگزار شد.
وی با ذکر اینکه شهرک صنعتی کوهدشت با بیش از ۸۰ هکتار زمین برای احداث پتروشیمی کوهدشت به سرمایه‌گذاران طرح واگذار شده است گفت: علاوه بر اینکه صنعت پتروشیمی موجب ایجاد و استقرار واحدهای تولیدی پایین‌دستی خواهد داشت بلکه با بهره‌برداری از مجموعه پتروشیمی کوهدشت برای صد‌ها نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات این طرح از جمله آب و سایر مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف ١٠روز آينده موضوع تخصيص و انتقال آب مورد بررسي و نهايي گردد.
سرمايه گذار پتروشيمي كوهدشت نيز اعلام كرد: در حال حاضر مشكل اصلي اين واحد تخصيص آب مي باشد كه با توجه به نوع محصول آب بعنوان يكي از مواد اوليه اصلي فرآیند توليد محسوب ميشود و در درجه دوم موضوع تخصيص خوراك پتروشيمي است كه مقرر گرديد از طريق وزارت نفت پيگيري لازم به عمل آيد.
استاندار لرستان هم با بیان اینکه با توجه به بازدیدها و پیگیری‌های مکرر تلاش زیادی برای تعیین‌تکلیف وضعیت پتروشیمی کوهدشت صورت گرفته است، گفت: در همین راستا بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد موضوع تخصیص آب پتروشیمی کوهدشت، از سوی مدیر امور آب استان پیگیری و با طی روزهايي آتي تعيين تكليف شود.
این مسئول می‌افزاید:موضوع تخصيص خوراك نيز از طريق وزارت نفت پيگيري و نهايي خواهد شد.
استاندار لرستان بیان می‌کند: دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند ظرف زمان مشخصی موانع و مشکلات پتروشیمی کوهدشت را برطرف کرده تا شاهد آغاز عملیات اجرایی این مجموعه بزرگ تولیدی باشیم.
وی افزود: احداث پتروشيمي كوهدشت علاوه بر رونق صنايع پايين دستی موجب ايجاد اشتغال و توسعه منطقه محروم كوهدشت نیز خواهد شد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح پتروشیمی کوهدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..