تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست سران اتحادیه آفریقا برای حل مسالمت‌آمیز بحران قطر

درخواست سران اتحادیه آفریقا برای حل مسالمت‌آمیز بحران قطر

به گزارش  روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، الفا کنده، رئیس جمهور گینه و رئیس اتحادیه آفریقا در سخنرانی خود در آغاز افتتاحیه نشست سران این اتحادیه بر اهمیت دستیابی به راه حل مسالمت آمیز درخصوص بحران قطر تاکید کرد و خواهان یکپارچه سازی‌ صداها و موضع آفریقا در قبال آن بحران شد.

از سوی دیگر کندی تصریح کرد، کشورهای آفریقایی نیز نیازمند ایجاد مکانیزمی برای حل درگیری‌ها و نزاع‌های داخلی از طریق گفتگو و راهکارهای مسالمت آمیز و "ساکت کردن صدای تفنگ‌ها" هستند.

وی بر اهمیت اصلاح ساختار اتحادیه آفریقا جهت افزایش اعتبار آن و کسب احترام شرکاء و بر اراده آفریقا برای حل مشکلاتش و پایان دادن به کانون‌های تنش در آفریقا تاکید کرد.

در همین حال، محمد ششم، پادشاه مراکش در سخنان خود در نشست سران تصریح کرد: این نشست سران این امکان را به من می‌دهد که بر پایبندی صریح، ثابت و مسئولانه کشورم برای خدمت به مسائل قاره آفریقا و منافع آن تاکید کنم.

وی افزود: مراکش به توانایی‌های آفریقا برای بالا بردن روند پیشرفتش ایمان دارد.

در نشست سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی، فعالیت بیست و نهمین نشست سران اتحادیه آفریقا با مشارکت روسای ۲۴ کشور و ۹ نخست وزیر آغاز شد.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست سران اتحادیه آفریقا برای حل مسالمت‌آمیز بحران قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..