تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنوب چین را سیل برد

کد خبر: ۵۶۰۲۸۸

۱۵۹  بازدید

سیل در جنوب چین سبب تخریب 600 خانه و آواره شدن بیش از 6 هزار و 500 تن شده است.

فرادید: در حالیکه بخش مهمی از جهان در حال مبارزه با خشکسالی هستند چین در بخشهای مختلفی از کشور با سیلابهای خروشانی روبرو شده است. اخبار رسیده از چین حکایت از آن دارد که در اثر جاری شدن سیل در جنوب این کشور تاکنون 16 تن کشته  شده اند.

سیل همچنین سبب تخریب 600 خانه و آواره شدن بیش از 6 هزار و 500 تن شده است. این در حالی است که خبر می رسد نزدیک به 100 هزار تن نیز مجبور به ترک خانه های خود شده و به مناطق امن منتقل شده اند.

مقامات چین می گویند که در 60 رودخانه دیگر طغیان اب روی داده و امکان جاری شدن سیل وجود دارد. تاکنون در خلال این چند روز سیل به چین 428 میلیون دلار خسارت وارد کرده است.

جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد  جنوب چین را سیل برد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنوب چین را سیل برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..