تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری عجیب از جابه جایی متهم با مترو!

تصویری عجیب از جابه جایی متهم با مترو!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما عکسی تکان دهنده را که یکی از مخاطبان اینستاگرام برای وی منتشر کرده است را در شبکه اجتماعی خود قرار داد.

در این تصویر عجیب که واکنش هایی را به دنبال داشته است یک متهم  را  خواهید دید که مأمور به دستش دستبند زده و وی را با مترو منتقل می کند.

حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام علیکم آقای شمشادی.این تصاویر رو خودم دیروز در ایستگاه متروی امام خمینی تهیه کردم.انتقال متهم با مترو؟؟؟آیا این کار از نظر امنیتی و قانونی درسته ؟متهم در طول مسیر بدلیل نگاه های بد مردم، غرق خجالت و شرمساری بود.بنظرم کسی رو که متهمه و جرمش هنوز محرز نشده، آوردنش و نمایش دادنش تو جاهای عمومی خیلی کار غیراخلاقی نیست .
پی نوشت : عکس و متن دریافتی از مخاطبان ."

تصویری عجیب از جابه جایی متهم با مترو!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری عجیب از جابه جایی متهم با مترو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..