تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه بانکی کشور نیازمند مدیریت آرامش است

این روزها اخبار و شایعات درباره شبکه بانکی کشور به کرات از طریق رسانه های مختلف به گوش می رسد که تاحدی فضای جامعه را دچار تنش کرده و همین امر موجب شده که فضای جامعه نیازمند مدیریت از نوع آرامشی شود.

به گزارش شما نیوز: این روزها اخبار و شایعات درباره شبکه بانکی کشور به کرات از طریق رسانه های مختلف به گوش می رسد که تاحدی فضای جامعه را دچار تنش کرده و همین امر موجب شده که فضای جامعه نیازمند مدیریت از نوع آرامشی شود. در واقع ضروری است اينگونه مديريت در راستای جلوگیری از وارد آمدن خدشه به اعتماد مردم نسبت به بانک ها هر چه سريع‌تر اعمال شود،زیرا از بین رفتن اطمینان مردم به نظام بانکی هزینه زیادی را برای اقتصاد کشور دربرخواهد داشت.
در واقع شفافیت آفرینی و اطمینان بخشی از اجزای اصلی اینگونه مدیریت به شمار می رود و در این  راستا لازم است که مردم مشکلات و محدوديت‌هاي بانک‌هاي کشور را بدانند، زیرا اگر افراد جامعه در جریان امور بر اساس واقعیت قرار نگیرند،تبلیغات کذب در فضاي فعلي می تواندافکار را به سمت بدبيني و کاهش اعتماد سوق دهد.
بانک مرکزي، دولت و تمامي فعالان بانکي باید با تدبیر و آگاهی نسبت به ايجاد شفافيت در جامعه عمل کنند. ضروری است که نهاد های مسئول این اطمینان را به سپرده گذاران، سهامداران و حتي تسهيلات گيرندگان بانکي بدهند که براي حفاظت از حقوق تمامي ذينفعان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند تا اقداماتي مانند ادغام احتمالي برخي بانک‌ها در آينده براي جامعه دغدغه ايجاد نکند
یکی دیگر از مشکلاتی که در این بین ممکن است گریبانگیر سیستم بانکی کشور شود، هجوم افراد به بانک‌ها براي برداشت سپرده‌ها است،که در همین راستا ضروری است شبکه بانکی با ارائه گزارش‌هاي شفاف و به موقع جامعه را در جريان وضعيت خود قرار بدهد.
از سوي ديگر نهادهاي حاکميتي مسئول در قبال شبکه بانکي و بازار پول به ويژه شوراي پول و اعتبار و بانک مرکزي بايد نقشه‌راه خود را براي بازسازي و تصحيح ساختار نظام بانکي کشور به صورت روشن، در معرض اطلاع عموم قرار دهند زیرا با آگاهی دادن به افراد جامعه می توان این اطمینان را به آنها داد که هرگونه تغییر در شبکه بانکی کشور آنها را تهدید نخواهد کرد و تمام این اقدامات زیر نظر بانک مرکزی انجام می گیرد چراکه درصورت عدم همراهي و همکاري مردم این امر با ناکامي مواجه خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه بانکی کشور نیازمند مدیریت آرامش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..