تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان حضور مدير فنى استقلال در ارمنستان مشخص شد /افتخارى به اردوى آبى ها نمى رود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به حضور كاروان تيم فوتبال استقلال در ارمنستان براى برگزارى اردويى چند روزه در همين راستا قرار است بهتاش فريبا مدير فنى آبى پوشان كه در سفر روز گذشته نتوانست استقلالى ها را همراهى كند شنبه هفته آينده راهى ارمنستان شود.

به اين ترتيب فريبا مدير فنى تيم استقلال طى هفته آتى به اردوى استقلال اضافه مى شود.

اما از سوى ديگر مطرح شده بود كه افتخارى مدير عامل استقلال آخر تير ماه به اردوى استقلال اضافه مى شود كه در همين راستا بايد بدانيم وى نه در اردوى ارمنستان و نه حتى در بازى تيمش مقابل پرسپوليس در آلمان نمى تواند آبى پوشان را همراهى كند و از طرفى طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است افتخارى ٢٦ تير همراه با توفيقى براى وصول مطالبات afc راهى مالزى شود.

انتهای پیام/

فریبا شنبه هفته اتی به ارمنستان می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان حضور مدير فنى استقلال در ارمنستان مشخص شد /افتخارى به اردوى آبى ها نمى رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..