تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی‌فر: وزارت ورزش از تیم ملی حمایت می‌کند

کد خبر: ۵۶۰۲۲۹

۵۸۹  بازدید

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر قرعه مناسبی در جام جهانی داشته باشیم مطالبه عمومی این است که در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم.

خبرگزاری فارس: مسعود سلطانی‌فر درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در راه صعود به جام جهانی گفت: کی‌روش مربی موفقی بوده و در این دوره مقدماتی جام جهانی عملکرد مناسبی داشته است. در این بین همه عوامل از فدراسیون فوتبال گرفته تا وزارت ورزش، بازیکنان، سازمان‌ تیم‌های ملی و کادر فنی به سرپرستی کی‌روش به خوبی کار کردند تا یک نتیجه تاریخی و صعود مقتدرانه داشته باشیم از طرفی هم کی‌روش تا پایان جام جهانی 2018 با ما قرارداد دارد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که حضور شایسته‌ای در این مسابقات داشته باشیم هرچند که فعلاً تنها 2 تیم صعودکننده به جام جهانی مشخص شده و 30 تیم دیگر باقی مانده است. سپس باید قرعه‌کشی جام جهانی مشخص شود و اگر قرعه ما مناسب باشد مطالبات عمومی این است که از گروهمان صعود کنیم و برای اینکه به این درجه برسیم و حضور شایسته‌ای داشته باشیم برنامه‌های کلی از سوی کی‌روش داده شده که در جلسه من و مهدی تاج این برنامه بررسی و نقشه راه مشخص شد.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امیدوارم که با برنامه‌ریزی انجام شده و با تلاش همه عوامل و حمایت و نظارت وزارت ورزش منابع این برنامه تأمین شود تا بتوانیم تا حدود یک سال دیگر در این مسابقات مهم شرکت کنیم. در این بین باید برنامه تدارکاتی مناسب هم داشته باشیم تا تیم ملی ما وضعیت خوبی داشته باشد هرچند که در 8 بازی جام جهانی گل نخوردیم و صعود مقتدرانه داشتیم. در این بین تلاش خواهیم کرد نیازها و برنامه‌ها را به گونه‌ای طراحی کنیم که مشکلات حل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی‌فر: وزارت ورزش از تیم ملی حمایت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..