تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ سالانه ٧٠٠ هزار نفر به علت مقاومت میکروبى در جهان

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود فکرى مدیر دفتر منطقه مدیترانه شرقى سازمان بهداشت جهانى در حاشیه همایش بین الملى چالش هاى مقاومت میکروبى که صبح امروز در وزارت بهداشت برگزار شد، عنوان کرد: قطعنامه اى در خصوص مقاومت میکروبى در سازمان بهداشت جهانى منعقد شده و ایران جز نخستین کشور‌ها در اجراى قطعنامه سازمان بهداشت جهانى بوده است.

وى ادامه داد: امروز سند ملى مقاومت میکروبى در ایران تدوین شد، باید توجه داشت که مقاومت میکروبى براى سازمان بهداشت جهانى بسیار مورد اهمیت است.

فکرى افزود: براساس مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۴ دریافتیم که بیش از ۵۰ درصد بیمارى هاى واگیر مقاومت میکروبى پیدا کرده اند که این موضوع باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: سازمان بهداشت جهانى و سازمان ملل استراتژى در زمینه مقاومت میکروبى تدوین کرده امد و ما از تدوین سند ملى درباره مقاومت میکروبى در ایران خوشحال هستیم و از جمهورى اسلامى ایران و وزارت بهداشت در زمینه اجراى این برنامه حمایت مى کنیم.

 مدیر مطقه شرق مدیترانه درصد با اشاره به آمار مرگ و میر مرتبط با مقاومت میکروبى گفت: درصد قابل توجه مردم یعنى حدود ٧٠٠ هزار نفر که معادل یک درصد جىىعیت جهان است سالانه حان خود را از به این دلیل از دست مى دهند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ سالانه ٧٠٠ هزار نفر به علت مقاومت میکروبى در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..