تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم حمایت همه جانبه تمامی سازمان‌ها از انجمن اوتیسم

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جلسه هم اندیشی انجمن اوتیسم ایران که صبح امروز در محل این انجمن برگزار شد، سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن خیریه اوتیسم ایران اظهار کرد: طبق آمار جهانی از هر ۶۵ نفر یک کودک به اوتیسم مبتلا که در ایران از هر ۱۰۰ کودک یک نفر به این بیماری دچار است؛ بنابراین حدود یک میلیون کودک ایرانی از اوتیسم رنج می‌برند.

وی بیان کرد: انجمن اوتیسم تلاش می‌کند انگی را به کودکان اوتیسیک زده می‌شود، برداشته و این کودکان بتوانند مانند سایر کودکان در اجتماع حضور پیدا کنند.

 مدیر عامل انجمن خیریه اوتیسم ایران با بیان اینکه انجمن اوتیسم از سال ۹۳ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: این انجمن دارای شش شعبه و هفت دفتر نمایندگی است و هم اکنون حدود ۳ هزار خانواده تحت پوشش این انجمن هستند.

 صالح غفاری عنوان کرد: حدود ۱۶۰ نفر در این انجمن (به صورت موظف و داوطلب) مشغول به کار هستند.

در حال تکمیل/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم حمایت همه جانبه تمامی سازمان‌ها از انجمن اوتیسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..