تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوژه شدن یک سگ بامزه در فضای مجازی!

سگ بامزه , این سگ امسال در چین متولد و به مالزی منتقل شد. صاحب جدید او روزانه تصاویری از او در اینستاگرام منتشر می‌کرد.

سگ بامزه

سگ بامزه , درست زمانی که شما فکر می‌کند اینستاگرام به حداکثر ظرفتیت خود در توله سگ‌ های زیبا و دوست داشتنی رسیده است با این سگ بامزه روبرو می‌شوید. او با قلب شما بازی می‌کند و هیچ کاری نمی‌توانید درمورد آن بکنید.

این سگ امسال در چین متولد و به مالزی منتقل شد. صاحب جدید او روزانه تصاویری از او در اینستاگرام منتشر می‌کرد. سگ‌های چو چو پشمالو و بامزه هستند و زبان آبی تیره دارند. آن‌ها روحیه منحصربفردی دارند و هنگام آموزش و تغییر و برخورد با کسانی که نمی‌شناسند لجباز و سرکش هستند.

آن‌ها همچنین تنبل و خجالتی هستند و به صاحبشان می‌چسبند و برای صاحبان خوش شانس این نژاد باستانی چینی این همه جذابیت چو چو است.

سگ بامزه

سگ کوچولوی بامزه

سگ بامزه

سگ کوچولوی بامزه

سگ کوچولوی بامزه

سگ بامزه

سگ کوچولوی بامزه

سگ بامزه

سگ کوچولوی بامزه

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوژه شدن یک سگ بامزه در فضای مجازی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..