تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یافتن یک موجود عجیب و غریب در سواحل کالیفرنیا!

تاریخ انتشار : سه شنبه 04 / 07 / 2017 مشاهده : 84 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

سواحل کالیفرنیا , ” وزن این موجود حدود 7 پوند و اگر حدسم درست باشد عرض آن حدود 5 اینچ بود.”

سواحل کالیفرنیا

سواحل کالیفرنیا , موجود عجیبی که به تازگی در ساحل ” لئو کاریلو ” کالیفرنیای آمریکا پیدا شده موجب بهت و حیرت کاربران فضای مجازی شده است. تصاویر این حیوان مرموز توسط شخصی که در این ساحل مشغول قدم زدن بود تهیه شده است.
وی بعد از گرفتن چند عکس از این موجود، آن را ردیت ( Reddit) منتشر کرد.

سواحل کالیفرنیا

وی در این خصوص گفت :
” وزن این موجود حدود 7 پوند و اگر حدسم درست باشد عرض آن حدود 5 اینچ بود.”

سواحل کالیفرنیا

آنطور که در این تصاویر دیده می شود ظاهرا این موجود دارای چشم یا دهان نیست اما به نظر می رسد دارای یک توده برآمده در انتهای بدن خود است. انتشار این تصاویر با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود. برخی کاربران آن را نوعی حلزون دریایی دانستند که معروف به حلزون دریایی کالیفرنیا است و در سواحل غربی آمریکا یافت می شود.

سواحل کالیفرنیا

باشگاه خبرنگاران جوان

یافتن یک موجود عجیب و غریب در سواحل کالیفرنیا! اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یافتن یک موجود عجیب و غریب در سواحل کالیفرنیا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..