تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه‌ها

کد خبر: ۵۶۰۱۵۸

۳۶  بازدید

شهر کوچینگ در مالزی پر از گربه است. گربه های در پیاده رو ها، علائم ترافیکی، پارک ها، داخل مترو و پشت بام ها دیده می شوند.

برترین ها: شهر کوچینگ در مالزی پر از گربه است. گربه‌های در پیاده رو ها، علائم ترافیکی، پارک ها، داخل مترو و پشت بام‌ها دیده می‌شوند. اما برخلاف شهرهای دیگر، جمعیت گربه‌های کوچینگ به شکل مجسمه هستند که توسط مردم گربه دوست آن ساخته و نصب شده اند.

علاقه مردم به گربه از نام شهر نشات می‌گیرد، کوچینگ مشتقی از کلمه مالزیایی به معنی گربه است. طبق یک افسانه، زمانی که پادشاه شهر، جیمز بروک اولین بار وارد کوچینگ شد، از راهنمای محلی خود نام شهر را پرسید. راهنما فکر کرد بروک به یک گربه اشاره می‌کند بنابراین گفت: کوچینگ.

معروفترین جاذبه گربه‌ای کوچینگ موزه گربه است که شامل بیش از ۴۰۰۰ آثار هنری از جمله نقاشی و یادبودهای مربوط به گربه است. این موزه شامل یک گربه مومیایی شده از مصر باستان، گالری تبلیغات مرتبط با گربه و پنج گونه گربه وحشی که در بورنئو یافت می‌شود نیز است.

کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه ها  کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه ها  کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه ها  کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه ها  کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه ها  کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوچینگ؛ شهر مالزیایی گربه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..