تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن پرسپولیس در کنار نیمار +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بشار رسن، هافبک تیم ملی عراق که چند وقتی است زمزمه حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می رسید روز گذشته (12 تیر) با تیم سرخ پوشان به توافق رسید و قرارداد دوساله با این تیم امضا کرد، این بازیکن تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس، عکسی از خود در کنار نیمار، ستاره برزیلی تیم بارسلونا منتشر کرد که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

بشار رسن خانواده ای کاملا اهل ورزش دارد مادرش ژیمناستیک کار اهل ترکیه که حتی در المپیک هم کسب مدال کرد و پدرش اهل بغداد و کاپیتان تیم ملی هندبال این کشور بوده، خود او نیز در تیم ملی عراق بازی می کند، او فوتبال را در آکادمی نونهالان فنرباغچه آغاز کرد، بشار رسن بازیکن دوپا و تکنیکی ست، در سال ۲۰۱۶ شایعه انتقالش به مزن گلکی اسکاتلند به گوش می‌رسید که هرگز انجام نشد.

 

بازیکن پرسپولیس در کنار نیمار +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن پرسپولیس در کنار نیمار +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..