تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای نیمروز در شبکه نمایش خانگی

ماجرای نیمروز در شبکه نمایش خانگیبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به همراه فیلم کوتاه پشت صحنه از روند ساخت فیلم، امروز وارد شبکه نمایش خانگی شد.

«ماجرای نیمروز» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد ۹ سیمرغ و برنده ۵ سیمرغ شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

مهرداد صدیقیان، احمد مهران‌فر، هادی حجازی فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری و محیا دهقانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ماجرای نیمروز به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی تصویری متفاوت از التهابات سال ۶۰ را روی پرده نقره‌ای برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای نیمروز در شبکه نمایش خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..