تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه های اجتماعی داخلی با بیش از 5 میلیون عضو، مجوز ارائه خدمات مالی می گیرند

وزیر ارتباطات در حاشیه برگزاری دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد شبکه های اجتماعی داخلی که اعضای آنها از پنج میلیون نفر بیشتر شود، اجازه فعالیت در زمینه خدمات مالی را دریافت خواهند کرد.

محمود واعظی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت که شبکه اجتماعی در شورای عالی فضای مجازی اولویت بندی می شوند و حسب فعالیت و تعداد اعضا، مجوزهای مختلفی برای آنها صادر خواهد شد. بر این اساس، شبکه های اجتماعی داخلی اجازه دریافت تبلیغات و فعالیت در زمینه خدمات ارزش افزوده را به دست می آورند.

وی همچنین افزود شبکه ها اجتماعی خارجی که سال ها در کشورمان فعالیت داشته اند هم اجازه دارند در برخی زمینه ها و خدمات فعالیت کنند. البته این فعالیت، منوط به هماهنگی با شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.

واعظی وجود هرگونه مصوبه در شورای عالی فضای مجازی درباره انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی به داخل کشور را نیز رد کرد و گفت تنها اولویت بندی شبکه های اجتماعی در این شورا مطرح شده، که نتایج خوبی را در پی داشته است.

وزیر ارتباطات در رابطه با فعالیت های بین المللی پست بانک نیز اظهار داشت پس از اجرایی شدن برجام، روابط کارگزاری پست بانک با بیش از چهل کشور برقرار شده است که فضای مناسبی را برای فعالیت های مالی و پستی به وجود می آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه های اجتماعی داخلی با بیش از 5 میلیون عضو، مجوز ارائه خدمات مالی می گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..