تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی

عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی 

آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی بازیگر مرحوم شده سینمای کشور ایران هست که درمورد از جهان رفتن پدرش و گلایه از بیمارستان و پزشکان سخنان زیادی را بر زبان آورد. آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی Ava Joharchi را دیدن می‌کنید آوا جوهرچی دختر مرحوم حسن جوهرچی هنرپیشه سرشناس کشورمون که سال قبل به علت مریضی کبدی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آوا جوهرچی Ava Joharchi متولد ۱۳۷۵ فرزند اول خانواده و یک برادر از خود کوچکتر به نام علی دارد ، آوا دانشجوی داروسازی هست و همین طور دوره ‌مهمانداری هواپیما را گذرانده و علاوه به این رشته ها در کلاس‌هاي بازیگری امین تارخ شرکت کرده تا بازیگر شود. گرچه متاثر از مادرش و علاقه خودش، قصد دارد به صورت کاملا جدی طراحی لباس را هم دنبال کند.آوا جوهرچی در اساس مدلینگ و فشن نیز فعالیت میکند.

عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی

آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی

عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی

عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی

عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی

عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی

آوا جوهرچی،عکس هاي آوا جوهرچی،آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی،آوا جوهرچی و پدرش،آوا جوهرچی مدلینگ،آوا جوهرچی بازیگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های آوا جوهرچی دختر حسن جوهرچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..