تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست پرواز پهپاد خورشیدی اینترنتی فیس بوک تکمیل شد

تست پرواز پهپاد خورشیدی اینترنتی فیس بوک تکمیل شد

فیس‌بوک از مدت‌ها پیش مشغول کار روی پروژه‌های رویایی خود برای ارایه اینترنت به بیش از 4 میلیارد کاربر در سراسر جهان است که هنوز به اینترنت دسترسی ندارند، این شرکت قصد دارد برای رساندن اینترنت به این مناطق از پهپادها استفاده کند. پهپادی که فیس بوک برای انجام این کار از آن استفاده خواهد کرد Aquila نام دارد و مدتی است که مراحل تست‌های اولیه‌اش آغاز شده است. این شرکت اکنون اعلام کرده که Aquila تست‌های پرواز مورد نظر را تکمیل کرده است. با تک شات همراه باشید.

این پهپاد که انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید تامین می‌کند با موفقیت تست‌ پروازش را در آریزونا کامل کرده است. البته تست قبلی چندان خوب پیش نرفت و Aquila در زمان فرود آمدن دچار حادثه شده بود. دومین تست پرواز موفق تر بود زیرا پهپاد به تعداد زیادی سنسور مجهز شده بود. این پهپاد هم چنین به تیغه‌های اسپویلر جدید و سیستم توقف پروانه افقی مجهز شده بود تا توانایی‌های فرودش تقویت شوند. این پهپاد در مجموع یک ساعت و 46 دقیقه در آسمان پرواز کرد و به حداکثر ارتفاع 3000 فوت رسید.

هدف نهایی فیس‌بوک به پرواز در آوردن تعداد بیشماری پهپاد شبیه به Aquila است، پهپادهایی که می‌توانند ماه‌ها در آسمان پرواز کنند و اینترنت را در اختیار میلیاردها کاربر در نقاط مختلف جهان قرار دهند. مارک زاکربرگ پیش از این تاکید کرده بود زمانی که این پهپادها آماده شوند، ناوگانی کامل از پهپادهای خورشیدی را شکل خواهند داد که اینترنت را در سراسر جهان عرضه می‌کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست پرواز پهپاد خورشیدی اینترنتی فیس بوک تکمیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..