تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیعه و سنی برادروار از مرزهای کشور دفاع می کنند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: در جنوب شرق کشور هم اینک پنج قرارگاه فعال است که نیروهای شیعه و سنی در کنار هم در این قرارگاه‌ها برای امنیت، عمران و آبادانی منطقه تلاش می‌کنند.


سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قرارگاه شهید معمار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر با اشاره به تحولات منطقه و تلاش دشمنان برای اختلاف انداختن میان مذاهب اظهار داشت: افتخار همه مردم ایران از مذاهب و اقوام مختلف این است که زیر پرچم ولایت در راستای پیشبرد اهداف نظام در کنار هم هستند.


وی بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت، انسجام و اتحاد میان شیعه و سنی است و بارها بیان کردند که اگر شیعه به مقدسات سنی توهین کند شیعه نیست و اگر سنی به مقدسات شیعه توهین کند او هم سنی و مسلمان نیست.


سردار مارانی در ادامه تصریح کرد: در جنوب شرق کشور هم اینک پنج قرارگاه فعال است که نیروهای شیعه و سنی در کنار هم در این قرارگاه‌ها برای امنیت، عمران و آبادانی منطقه تلاش می‌کنند.


وی امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی را از اولویت‌های سپاه ذکر کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال اختلاف انداختن در کشور هستند که مردم باید در مقابل دسیسه‌های آنان هوشیار باشند.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: روزی در این منطقه گروهک‌هایی همچون ریگی و تروریست‌های وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانگان فعال بودند که با تلاش نیروهای قرارگاه و با همکاری مردم همه آنان متلاشی شدند.

انتهای پیام/گ

شیعه و سنی برادروار از مرزهای کشور دفاع می کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیعه و سنی برادروار از مرزهای کشور دفاع می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..