تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکامی باند بزرگ مواد مخدر در انتقال بیش از یک تن مواد افیونی به عمق کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی و پاش مداوم و شبانه روزی باند‌های توزیع کننده مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان زاهدان یک باند بزرگ را که از مناطق مرزی مواد مخدر را وارد و پس از دپو در زاهدان قصد انتقال به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته‌ها اقدامات شبانه روزی و شناسایی محل دپوی مواد مخدر در منزل یک قاچاقچی سابقه دار در شهر زاهدان، ماموران پلیس پس از کنترل نامحسوس منطقه در یک عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری پنج قاچاقچی، در بازرسی این منزل، ۷۱۶ کیلو تریاک و هفت کیلو حشیش را کشف کردند.


سردار رحیمی در ادامه با اشاره به شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر در جنوب استان گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان‌های "ایرانشهر" و " خاش" اعضای یک باند مسلح را که با استفاده از خودرو‌های کوهستانی اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند، شناسایی نمودند که قاچاقچیان پس از ورود به منطقه کمین تکاوران پلیس با تغییر مسیر قصد فرار از منطقه را داشتند که پس از هدف قرار گرفتن لاستیک‌های این خودرو ها، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری سه قاچاقچی، یک قبضه سلاح کمری و ۲۷۳ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

انتهای پیام/پ

 گرفتاری اشرار مسلح در کمین تکاوران پلیس/ اعتراف اشرار به 4 فقره قتل مسلحانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکامی باند بزرگ مواد مخدر در انتقال بیش از یک تن مواد افیونی به عمق کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..